Methodology of Integrated Language Learning Projects for University Undergraduates
Fecha
2019-02-11Autor
PAKHARUKOVA, Vera
TOPORKOVA, Olga
BESSARABOVA, Inna
YOVANOVICH, Tamara
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Integrated approach to a foreign language learning
strategy has been immensely increasing for the last
decades. The article is focused on theoretical and
applied issues of language learning in the framework
of integrated projects using the Internet resources. A
special attention is paid to the compatibility of the
main principles and fundamentals according to the
target learning of English as a second language. Some
important roles and functions of teachers and all
stockholders involved in academic training of modern
specialists are noted. The most promising views and
approaches to compiling appropriate educational
programs that comprise contemporary goals and
objectives, standards, and local interests and needs in
business English are presented. Recommendations on
the course structure are given, and the key aspects of
language competences development as well as
personal and professional qualities of the
undergraduates are selected. El enfoque integrado para el aprendizaje de idiomas
extranjeros ha aumentado enormemente en las
últimas décadas. El artículo se centra en cuestiones
teóricas y se aplica al aprendizaje de idiomas en el
marco de proyectos integrados que utilizan los
recursos de Internet. Se presta especial atención a la
compatibilidad de los principios y fundamentos
principales de acuerdo con el aprendizaje objetivo del
Inglés como segundo idioma. Se señalan algunos
funciones importantes de los profesores y de todos las
partes interesadas que participan en la educación
académica de los especialistas modernos. Se
presentan los puntos de vista y enfoques
prometedores para compilar programas educativos
apropiados que incluyan metas y objetivos
contemporáneos, estándares e intereses y
necesidades locales en Inglés de negocios. Se ofrecen
recomendaciones sobre la estructura del curso y se
seleccionan los aspectos clave del desarrollo de las
competencias lingüísticas, así como las cualidades
personales y profesionales de los estudiantes