Integrative project: a luxury to achieve knowledge based on wind-power prototype
Fecha
2020-07-02Autor
Macías, Bryan
Rodríguez, Mateo
Moreno Jiménez, Gustavo Adolfo
Bustamante Villagómez, Diego Fernando
Molina Osejos, Jaime Vinicio
Martínez-Gómez, Javier
Sanchez, Maritza
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
The work seeks to determine the effectiveness of the knowledge integrative project as a learning
method by evaluating the experience of the project "Construction of a Wind Turbine" to establish
whether the incursion into this methodology is positive for the training of students. The rubric and
surveys were used to evaluate the results. This method is considered effective for the training of the
students because it allowed to reach the learning achievements of the participating subjects. El trabajo busca determinar la eficacia del proyecto integrador de saberes como método de aprendizaje
mediante la evaluación de la experiencia del proyecto “Construcción de un Aerogenerador Eólico” para
establecer si la incursión en esta metodología es positiva para la formación de los estudiantes. Se utilizó
la rúbrica y encuestas para la valoración de los resultados. Este método se considera eficaz para la
formación de los estudiantes porque permitió alcanzar los logros de aprendizaje de las materias
participantes