Features of social responsibility of marketing in small and medium-sized businesses in Russia
Fecha
2020-06-09Autor
Agafonova, Anna N.
Yakhneeva, Irina V.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
The activity of small and medium-sized businesses (SMBs) is a market freedom criterion. Social
responsibility in SMBs can have a different nature and motives. On a small scale, entrepreneurs’ ethical
and moral qualities are better visible. At the same time, there is an acute need for finding competitive
advantages, forming stable relations with employees, implementing customer focus principles. The
study was an attempt to determine general prerequisites, patterns in marketing of small and mediumsized
businesses and social responsibility of entrepreneurs La actividad de las pequeñas y medianas empresas es un criterio de libertad de mercado. La
responsabilidad social en las PYME puede tener una naturaleza y motivos diferentes. Las cualidades
éticas y morales de los empresarios son más visibles. Existe una gran necesidad de encontrar ventajas
competitivas, formar relaciones estables con los empleados e implementar principios de enfoque al
cliente. El estudio fue un intento de determinar los requisitos y la responsabilidad social de los
empresarios.
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