Listar Vol. 40, Nº 43 (2019) por título
Mostrando ítems 26-30 de 30
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“S.M.I.L.E.”: A tool for eradicating socio-economic issues by creating Local Entrepreneurs in Tourism
(Grupo Editorial Espacios GEES, 2021, C.A., 2019-12-20)Communities are the focal point for the supply of accommodation, catering, information, transport facilities and services in the tourism sector (Godfrey & Clarke, 2000). Further it has also been argued that communities ... -
Síndrome de Burnout en trabajadores de empresas del sector comercio en la ciudad de Maracaibo, Venezuela
(Grupo Editorial Espacios GEES, 2021, C.A., 2019-12-20)El artículo tiene como propósito analizar el Síndrome de Burnout en la masa trabajadora de las empresas del sector comercial de la ciudad de Maracaibo. La investigación fue de tipo descriptiva, con un diseño no experimental, ... -
Strategy of innovation territorial clusters in the aspect of the growth of the russian digital economy competiveness
(Grupo Editorial Espacios GEES, 2021, C.A., 2019-12-20)The paper analyzes the model of the digital economy formation in the system of network partners implementing collective actions within a single territory, common identity and joint obligations in the aspect of forming ... -
Una mirada desde el turismo sustentable a la provincia de Imbabura - Ecuador
(Grupo Editorial Espacios GEES, 2021, C.A., 2019-12-20)Se analizan las características de los atractivos turísticos de la provincia de Imbabura, así como las debilidades y el potencial existente. Se utilizan pruebas Chi cuadrado y análisis multicriterio. De los resultados se ... -
The wine tourist’s segmentation: a literature review
(Grupo Editorial Espacios GEES, 2021, C.A., 2019-12-20)In recent years, the relevance of profiling wine tourist has increased its role in the definition of a visitororiented approach, one of the most addressed research lines in wine tourism. With the wine tourist being ...