The impact integrative model of the project graphics training on the design education
Fecha
2019-08-02Autor
Zhdanova, Nadezhda
Ekaterinushkina, Anna
Grigoriev, Andrey
Ilyasheva, Elena
Pischugina, Oksana
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
The purpose of this article is to provide information
those, who teach designers project graphics in
institutions of higher education, so that the
professional training would improve and
competitiveness in the present labor market would
increase. The developed integrative model for student
learning consists of four interconnected blocks that
ensure integral and complete mastering of all the
necessary types of graphic images. The acquired
teaching experience can be applied in other
educational institutions. El propósito de este artículo es proporcionar
información a aquellos que enseñan a los diseñadores
gráficos de proyectos en instituciones de educación
superior, para que mejore la capacitación profesional
y aumente la competitividad en el mercado laboral
actual. El modelo integrador desarrollado para el
aprendizaje de los estudiantes consta de cuatro
bloques interconectados que aseguran el dominio
integral y completo de todos los tipos necesarios de
imágenes gráficas. La experiencia docente adquirida
puede ser aplicada en otras instituciones educativas.