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dc.contributor.authorMohapatra, Sandeep Kumar
dc.contributor.authorMishra, Uma Sankar
dc.date.accessioned2024-01-10T14:01:37Z
dc.date.available2024-01-10T14:01:37Z
dc.date.issued2019-10-07
dc.identifier.issn0798-1015
dc.identifier.issn2739-0071
dc.identifier.urihttp://bdigital2.ula.ve:8080/xmlui/654321/12731
dc.description.abstractThe basic purpose of this paper was to examine the causality between 4G cellular service customers’ life style profiles and their perception on product innovation. The study was based on field survey in Odisha state of India and exploratory in nature. Measurement scales of two latent variables of study, Customer Life Style and Customer Perception were tested properly. Multiple regression analysis was applied to test the causality of life style profile on the perception about service innovation. Life styles like, maker, innovator, striver, survivor, & believer were found to have significant effect on customers’ perception on innovation.en_US
dc.description.abstractEl propósito fue examinar la causalidad entre los perfiles de estilo de vida de los clientes del servicio celular 4G y su percepción sobre la innovación del producto. El estudio se basó en un estudio de campo en el estado de Odisha, India, y de naturaleza exploratoria. Las escalas de medición de dos variables de estudio latentes, estilo de vida del cliente y percepción del cliente se probaron correctamente. Se aplicó un análisis de regresión múltiple para probar la causalidad del perfil de estilo de vida en la percepción sobre la innovación del servicio. Se encontró que los estilos de vida como creador, innovador, luchador, sobreviviente y creyente tienen un efecto significativo en la percepción de los clientes sobre la innovación.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherGrupo Editorial Espacios GEES, 2021, C.A.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ve/en_US
dc.subjectLife Styleen_US
dc.subjectCustomer Perceptionen_US
dc.subjectProduct Innovationen_US
dc.subject4G Cellular Servicesen_US
dc.subjectEstilo de vidaen_US
dc.subjectPercepción del clienteen_US
dc.subjectInnovación de productosen_US
dc.subjectServicios celulares 4Gen_US
dc.titleImpact of customer life style on the perception towards innovative features of 4G cellular services: An empirical investigationen_US
dc.title.alternativeImpacto del estilo de vida del cliente en la percepción hacia características innovadoras de los servicios celulares 4G: una investigación empíricaen_US
dc.typeArticleen_US


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