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dc.contributor.authorNIYOMDECHAR, R.
dc.contributor.authorSYAMALAKUMARI, P. V.
dc.date.accessioned2022-06-29T17:05:00Z
dc.date.available2022-06-29T17:05:00Z
dc.date.issued2021-03-22
dc.identifier.citationNIYOMDECHAR, R., & SYAMALAKUMARI, P. V. (2021). Staff performance in call service recovery in Thailand’s insurance industry. Utopía Y Praxis Latinoamericana, 26, 109-122. Recuperado a partir de https://www.produccioncientificaluz.org/index.php/utopia/article/view/35650en_US
dc.identifier.govdocpp 199602ZU720
dc.identifier.govdocppi 201502ZU4650
dc.identifier.issn1316-5216
dc.identifier.issn2477-9555
dc.identifier.urihttp://bdigital2.ula.ve:8080/xmlui/654321/7704
dc.description.abstractThis study investigates the mediating effect of surface traits, Individual Customer Orientation (ICO), towards the relationship between Internal Service Quality (ISQ) and Service Recovery Performance (SRP) in the call center. Using Service Profit Chain (SPC), the integral part of internal service quality was proposed through organizational factors, work environment, and personal factors (modeled as backgrounds). Self-administered questionnaires were distributed to 858 call center employees who worked in insurance companies. The results revealed that frontline employees’ individual customer orientation mediates the relationship between internal service quality and service recovery performance.en_US
dc.description.abstractEste estudio investiga el efecto mediador de los rasgos superficiales, la Orientación Individual al Cliente (ICO) hacia la relación entre la Calidad del Servicio Interno (ISQ) y el Desempeño de Recuperación del Servicio (SRP) en el centro de llamadas. Utilizando Service Profit Chain (SPC), se propuso la parte integral de la calidad del servicio interno a través de factores organizacionales, del entorno laboral y factores personales (modelados como antecedentes). Se distribuyeron cuestionarios autoadministrados a 858 empleados del centro de llamadas que trabajaban en compañías de seguros. Los resultados revelaron que la orientación individual al cliente de los empleados de primera línea media la relación entre la calidad del servicio interno y el desempeño de recuperación del servicio.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherUniversidad del Zuliaen_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ve/en_US
dc.subjectIndividual Customer Orientationen_US
dc.subjectInternal Service Qualityen_US
dc.subjectService Profit Chainen_US
dc.subjectService Recovery Performanceen_US
dc.subjectSurface Traitsen_US
dc.subjectOrientación individual al clienteen_US
dc.subjectCalidad del servicio internoen_US
dc.subjectCadena de beneficios del servicioen_US
dc.subjectRendimiento de recuperación del servicioen_US
dc.subjectRasgos de la superficieen_US
dc.titleStaff performance in call service recovery in Thailand's insurance industryen_US
dc.title.alternativeDesempeño del personal en la recuperación del servicio de llamadas en la industria de seguros de Tailandiaen_US
dc.typeArticleen_US


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