Listar Epísteme Koinonía por autor "Ávila-Mediavilla, Carlos Marcelo"
Mostrando ítems 1-9 de 9
-
Aprendizaje basado en problemas y motivación en estudiantes de educación física
Montalván-Larco, Damián Fernando; García-Herrera, Darwin Gabriel; Ávila-Mediavilla, Carlos Marcelo; Erazo-Álvarez, Juan CarlosEl objetivo de la investigación fue analizar la relación del aprendizaje basado en problemas en la motivación de los estudiantes en el área de la educación física. De tipo descriptivo correlacional no experimental ... -
Collaborative Learning for Motivation of English Learning
Romero-Guarquila, Luis Eduardo; García-Herrera, Darwin Gabriel; Ávila-Mediavilla, Carlos Marcelo; Erazo-Álvarez, Juan Carlos -
Continuous training and teaching performance: An invisible reality
Izquierdo-Ortiz, Ruth Cecilia; García-Herrera, Darwin Gabriel; Ávila-Mediavilla, Carlos Marcelo; Erazo-Álvarez, Juan Carlos -
Fine motor and graphoplastic techniques in dentistry students
Sarmiento-Criollo, Patricio Fernando; Auccahuallpa-Fernández, Roxana; Ávila-Mediavilla, Carlos Marcelo -
Influencia del nivel instruccional familiar en el proceso de enseñanza aprendizaje en Educación General Básica
Ortiz-Andrade, Alba Janeth; García-Herrera, Darwin Gabriel; Ávila-Mediavilla, Carlos Marcelo; Erazo-Álvarez, Juan Carlos -
Learning based on traditional games for the teaching of mathematics in children of Basic Education.
Toapanta-Flores, María Teresa; Ávila-Mediavilla, Carlos Marcelo -
Traditional games in Shuar and their impact on motor development in schoolchildren
Kajekai-Juwa, Jempekat Miguel; Cárdenas-Cordero, Nancy Marcela; Ávila-Mediavilla, Carlos Marcelo -
Video games and their influence on academic performance
Garay-Montenegro, Julia Inés; Ávila-Mediavilla, Carlos Marcelo -
Virtual education and pre-professional practices in dentistry in the context of pandemic
Quito-Vallejo, Erica Dayana; Auccahuallpa-Fernández, Roxana; Ávila-Mediavilla, Carlos Marcelo