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dc.contributor.authorGUTIÉRREZ-VELASCO, Juan R.
dc.contributor.authorMARÍN-AGUILAR, José T.
dc.contributor.authorRAMOS-ÁVILA, Adriana E.
dc.contributor.authorVEGA-MARTÍNEZ, Javier E.
dc.date.accessioned2022-10-05T13:51:29Z
dc.date.available2022-10-05T13:51:29Z
dc.date.issued2022-08-15
dc.identifier.issn0798-1015
dc.identifier.other2739-0071
dc.identifier.otherDOI: 10.48082/espacios-a22v43n08p02
dc.identifier.urihttp://bdigital2.ula.ve:8080/xmlui/654321/8687
dc.description.abstractCompanies worldwide have faced a quite discouraging reality ever since the SARS-CoV-2 pandemics started. In order for organizations to retrieve what they had accomplished hitherto and to build on their business once again, many of them have implemented digital strategies. This article analyzes the effect the digital marketing strategy on customer’s attitude toward brands providing e-services. 386 validated surveys were obtained analyzed through multiple linear regression. Results indicate that digital marketing has an impact on customer’s attitude toward brands.en_US
dc.description.abstractMundialmente, las empresas enfrentan a una difícil realidad desde que comenzó la pandemia del SARSCoV- 2. Muchas organizaciones han implementado estrategias digitales buscando recuperarse. Este artículo analiza el efecto de la estrategia de marketing digital y sus dimensiones en la actitud del cliente hacia las marcas que brindan servicios electrónicos. 386 encuestas fueron analizadas mediante regresión lineal múltiple y los resultados indican que el marketing digital tiene un impacto en la actitud del cliente hacia las marcas.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherGrupo Editorial Espacios GEES 2021 C.A.en_US
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/ve/en_US
dc.subjectdigital communicationen_US
dc.subjecte-brandingen_US
dc.subjecte-servicesen_US
dc.subjectmarketing digitalen_US
dc.subjectbranding digitalen_US
dc.subjectservicios en líneaen_US
dc.titleDigital marketing communication strategy as means to enhance digital brandingen_US
dc.title.alternativeEstrategia de comunicación marketing digital como medio para mejorar el branding digitalen_US
dc.typeArticleen_US


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